تشک خوشخواب و تمام نکات مربوط به آن

تشک خوشخواب و تمام نکات مربوط به آن

تشک خوشخواب و آشنایی با تمام نکات مربوط به آن

حتما این را می‌ دانید که یک زندگی راحت و تلاش برای داشتن یک خوابی راحت زمانی امکان پذیر است که شما از یک تشک خواب استاندارد استفاده کنید. در صورتی که ابعاد تخت های یک نفره و یا دو نفره استاندارد نباشد، ممکن است باعث وارد شدن آسیب هایی به بدن شما شود. تشک های خوشخواب به دلیل مشخصاتی که دارند، می توانند باعث شوند تا شما بدون این که آسیب شدیدی به ستون فقرات خود وارد کنید، خوابی راحت داشته باشید. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با تشک خوشخواب و تمام نکات مربوط به آن به صورت مفصل توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ویژگی های یک تشک راحت

فردی که برای اتاق خود، به دنبال یک تشک است شاید با دیدن اولین تشک و بررسی جزئی از آن، اقدام به خرید کند ولی بهتر است این را گفت که اصلا انتخاب درست و اصولی انجام نگرفته است و باید بعد از انجام تحقیقات و بررسی‌ های فراوان اقدام به خرید یک تشک مناسب نمود چرا که، باید سالیان سال برای شما کار کند و دوام خوبی نیز داشته باشد.

پس یک تشک زمانی خوب و کاربردی است که تمام ویژگی‌ های مناسب آن را مورد توجه قرار دهید، این ویژگی‌ها در ابتدا می‌تواند شامل راحتی و آرامش در زمان قرارگیری روی تشک باشد، سپس جنس و کیفیت یک تشک است که آن را در بین تشک‌ های دیگر متمایز می‌کند و انتخاب خوبی نیز به شمار می‌رود.

در قدم بعدی، فضای کاربردی و مناسب آن است که برای مکان مورد استفاده شما، کاربرد خوبی داشته باشد. جنس اسفنج به کار رفته در داخل تشک و همچنین فنر آن نیز از دیگر الویت‌ های مهم برای انتخاب یک تشک است که باید بررسی شود.

ویژگی های یک تشک راحت

ممکن است مهمترین ملاک عده‌ای در انتخاب یک تشک مناسب قیمت پایین آن باشد.این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که کیفیت بالا را فدای قیمت پایین یک محصول در نظر نگیرید. با توجه به فروشگاه های متعددی که در سطح شهر اقدام به فروش تشک های خوشخواب می کنند، بسیار مهم است بتوانید بهترین آن ها را انتخاب کرده و از خدمات آن استفاده کنید. در صورتی که قصد خرید اینترنتی تشک اصفهان را از یک فروشگاه معتبر و قابل اطمینان دارید، می توانید با خیال آسوده محصول مد نظر خود را از تشک رویا خریداری کنید.

لزوم استفاده از یک تشک خوشخواب

تا به حال اتفاق افتاده است که بعد از یک کار پرهیاهو و خسته کننده نیاز به یک استراحت چند ساعته و بدون دردسر داشته باشید و برای فراهم آمدن یک مکان راحت برای خواب تلاش کرده باشید؟ ممکن است که از نظر خودتان یک جای راحت را نیز پیدا کردید، اما بعد از بیدارشدن از خواب شاید تجربه کمر درد و یا سردرد ناخوشایندی را احساس کنید که شاید قبل از استراحت وجود نداشته و به جای اینکه بعد از استراحت چندساعته احساس سرحالی و شادابی کنید، وضعیت تان بدتر شده باشد. می‌دانید مشکل از کجاست؟

افراد تمایل دارند پس از طی کردن یک روز طاقت فرسا و پرمشغله، خوابی راحت داشته باشند. در صورتی که از تخت و تشک های بی کیفیتی در زمان خواب استفاده کنید، ممکن است در همان ابتدا متوجه آسیب هایی که به بدن وارد شده است نشوید، اما پس از بیدار شدن احتمالا با دردهایی در ناحیه عضلات خود روبه رو خواهید شد. برای جلوگیری از این دسته از مشکلات بسیار مهم است بتوانید بهترین تشک خوشخواب را انتخاب کرده و از آن ها استفاده کنید.

لزوم استفاده از یک تشک خوشخواب

حتما این را هم می‌ دانید که اگر افراد خوابی راحت و بدون دغدغه نداشته باشند، در طول روز تمرکز کافی برای انجام امور روزمره نخواهند داشت و هیچ فعالیتی را بدون مشکل نمی توانند انجام دهند. از این جهت به شما عزیزان توصیه می کنیم با مراجعه به بهترین فروشگاه اینترنتی کالای خواب اصفهان، پس از بررسی مشخصات هر یک از تشک ها، بهترین آن ها را با توجه به نیاز و میزان بودجه خود خریداری کنید.

ویژگی‌ های تشک خوشخواب

تشک های استاندارد باید مطابق با آرگونومی بدن انسان طراحی شده باشند، همچنین فنرهایی که در آن ها به کار می رود نیز باید طبق اصول طراحی شوند. با توجه به این که تشک های خوشخواب می توانند با بدن افراد تطابق داشته باشند، بهترین انتخاب برای تمامی افراد در سنین مختلف می باشند. اگر قصد دارید درباره راهکارهایی برای انتخاب بهترین مدل های تشک طبی برای داشتن یک خوابی راحت اطلاعاتی را کسب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.

ویژگی خاص و منحصر بفرد تشک خوشخواب این است که برای تمامی فصول سال قابل استفاده است و با طراحی های هوشمندانه که روی آن انجام شده است، می‌ تواند یک انتخاب خاص و بی‌ نظیر برای تمامی افراد به حساب آید. به عنوان مثال در یک طرف تشک، فنرها به طور مخصوصی چیده شده‌ اند. داخل پارچه خاصیت گرم کنندگی دارد که برای فصول سرد سال بسیار مناسب می‌ باشد. اگر تشک های خوشخواب را برگردانید یک اتیکت مخصوص در زیر آن ها چسبانده شده است که شخص می تواند با مطالعه آن متوجه کاربرد تشک شود. تشک های خوشخواب به گونه ای طراحی شده اند که فرد هنگام خواب روی آن احساس خنکی کند، این امر باعث شده است تا این مدل تشک ها برای فصل‌ های تابستان و بهار نیز بسیار مناسب باشند. پارچه گردباف به کار رفته در این نوع تشک نیز تضمین کننده خنکی برای آن ها است. البته آگاهی استفاده از قسمت تابستان و یا زمستان به وسیله دو اتیکت با عنوان winter و summer مشخص م ی‌شود.

تشک با برند خوشخواب یک انتخاب بسیار مناسب و اقتصادی می‌ تواند باشد، چرا که شما برای خرید یک محصول باکیفیت هزینه می‌ کنید و بازدهی زیادی نیز برای شما در آینده خواهد داشت و با کیفیت منحصر به فرد خود حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد. با این وجود به شما عزیزان توصیه می کنیم برای افزایش طول عمر تشک های خوشخواب خود، از آن ها به خوبی نگهداری کنید.

این برند سابقه خوشنامی خود را حدود 60 سال حفظ کرده است که به نظر می‌رسد مدت زمان بسیار قابل قبول و در خور تشویقی می‌تواند باشد، چرا که؛ استقبال زیاد از کیفیت بالای آن باعث شده است تا در این حد محبوبیت پیدا کند و نام خود را به عنوان برند برتر حفظ کند. این محصول ایرانی و با دوام، کیفیت خود را مدیون متخصصان به کار گرفته شده در خط تولید این کارخانه است که با ظرافت و دقت زیاد، کالا های تولیدی خود را مورد بررسی و آزمایش قرار می‌دهند تا مشتریان خود را راضی نگه دارند و همچنین برند خود را نیز به صدر برسانند.

انواع تشک خوشخواب

تشک خوشخواب مدل‌ها و انواع متنوع مختلفی در دست تولید دارد که اگر تمایل داشته باشید در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

تشک خوشخواب آناهیتا

در مدل آناهیتا که در تشک خوشخواب است، از پارچه ضد آلرژی در قسمت بیرونی تشک استفاده شده است که حتی افراد با سابقه بیماری آلرژی نیز می‌ توانند با خیال راحت روی آن استراحت کنند. در مدل آناهیتا برای دوام بهتر و بالاتر لبه‌ ها و حاشیه‌ های کناری تشک از یک فنر تقویت شده نیز استفاده شده است. ارتفاع تشک در این مدل حدود 25 سانتی متر است.

تشک خوشخواب فرست کلاس

مدل دوم از تشک های فنر متصل خوشخواب، مدل فرست کلاس است که تمام ویژگی‌ های منحصر بفرد تشک آناهیتا را دارد و تنها تفاوت ارتفاع بیشتر نسبت به آن است. ارتفاع تشک فرست کلاس حدود 27 سانتی متر است.

مدل فنری و طبی هم وجود دارد که مانند دو مدل اول ویژگی‌ های بخصوصی با ارتفاع 25 سانتی متر دارد. خاصیت مدل‌ های فنر متصل تشک خوشخواب، دوام و کیفیت بالا و قیمت مناسب آنهاست.

تشک خوشخواب سوپر استار

مدل سوپر استار که در نوع فنر منفصل تشک خوشخواب وجود دارد در گروه زیباترین و با کیفیت‌ترین نوع تشک خوشخواب است. پارچه مورد استفاده در لایه خارجی تشک فنر منفصل اصفهان از پارچه ضد آلرژی گردبافت است و فنر به کار رفته در آن با آناتومی بدن و گودی کمر سازگاری بسیار بالایی دارد. ارتفاع این تشک حدود 30 سانتی متر است.

مدل طبی پاکتی تشک خوشخواب

مدل طبی پاکتی نیز همانند مدل سوپراستار است ولی ارتفاع 20 سانتی دارد که آن را از مدل سوپر استار متمایز می‌کند.

تشک سوپر کلاس هارد

مدل بعدی سوپر کلاس هارد نام دارد که ارتفاع 25 سانتی دارد و تمام ویژگی‌های عالی و مناسب دو مدل بالا را نیز شامل می‌شود.

تشک خوشخواب مدل بیوریتمیک مموری

مدل آخر از فنر منفصل‌ ها در تشک خوشخواب مدل بیوریتمیک مموری نام دارد که حدود 37 سانتی متر ارتفاع دارد. این نوع تشک‌ ها تمام لرزش‌ ها و ارتعاشات هنگام چرخیدن روی آن را به حداقل رسانده‌ اند چرا که فنر های به کار رفته در آن، جنس الیاف مصنوعی دارند که از ساییدگی و ایجاد صدای آزاردهنده جلوگیری می‌ کنند و تمام حجم شخص را در قسمت‌ های مختلف تشک به یک میزان پخش می‌ کنند، این امر مانع از فرورفتن یک طرف اسفنج می‌ شود که در نهایت دوام بالای آن را نیز به دنبال دارد.

تشک اولترا

فنر های موجود در تشک خوشخواب

فنرهای به کار رفته در تشک خوشخواب شامل فنر نازک و فنر ضخیم است که اگر فنر ضخیم برای آن به کار رود، تشک دوام بهتر و بالاتری پیدا می‌ کند و البته سفت‌ تر نیز خواهد شد و اگر فنر به کار رفته در تشک خوشخواب نازک باشد، تشک نیز نرم تر خواهد شد، پس انتخاب این موارد بسته به سلیقه و نظر مشتری می‌تواند متفاوت باشد.

همچنین به دلیل راحتی بدن در تشک خوشخواب و اینکه با اصول گودی‌ های بدن مطابق باشد از فنر S مانند در این تشک استفاده می‌ شود که بر خلاف فنرهای موجود در تشک‌ های قدیمی، انعطاف و سازگاری بسیار بالایی با بدن دارد و حتی به دلیل طراحی خاص خود، زمانی که بدن شخص روی آن قرار می‌ گیرد، تمام قسمت‌ های بدن را با حالت آرگونومی مناسبی که دارد پر می‌ کند و یک حالت نرمی دلپذیری به خود می‌گیرد که البته بعد از بلندشدن فرد از تشک به حالت طبیعی و اولیه خود بازمی‌گردد.

تشک خوشخواب و تمام نکات مربوط به آن

اگر بخواهیم به طور خلاصه چند نمونه از خصوصیات بسیار کاربردی تشک خوشخواب را بیان کنیم می‌ توان گفت که:

  • این نوع تشک‌ ها، خاصیت تعادل بسیار منطقی با ستون فقرات شخص ایجاد می‌ کنند.
  • مقاومت بسیار بالایی در مقابل مواد آلرژی زا دارند.
  • یک نوع ویژگی به خصوصی که دارند قابلیت تنظیم مختلف را دارد.
  • ویژگی خوب بعدی که در آن موجود است، اگر فوم متراکم در آن به کار رفته باشد گرما در داخل تشک حفظ می‌شود و یک احساس بسیار لذت بخش در زمستان به شخص وارد خواهد شد که این به دلیل انتقال همان گرمای داخل تشک است که به بدن فرد منتقل می‌شود.

تشک خوشخواب لاتکسی که می‌ تواند نوع طبیعی و مصنوعی نیز داشته باشد و مناسب برای اشخاصی است که از غرق شدن در داخل تشک لذت می‌ برند. البته برای اشخاصی که فوم متراکم دوست ندارند و زیاد اهل گرما نیستند، نیز می‌ توان تشک خوشخواب لاتکس را پیشنهاد داد.

تشک های خوشخواب ترکیبی نیز وجود دارند که فوم مناسب و نوع لاتکس را با هم و یکجا دارند که برای افراد سرما دوست، گزینه بسیار مناسبی هستند.

کلام آخر

تشک خوشخواب انواع و مدل‌ های بسیار زیاد و مختلفی دارد که پرداختن به تمام آنها از حوصله این بحث خارج است، ولی ما به عنوان نمایندگی خوشخواب در اصفهان، در اینجا سعی کردیم تا به تمام نکات مهم و قابل تامل آن بپردازیم و حتی انوع مختلف آن را برای افراد مختلف نیز مورد بررسی قرار دهیم.

نکات برتر و مناسب یک تشک، بسیار مورد اهمیت است و توجه به این نکات باعث می‌شود که ما بتوانیم یک تشک راحت و مناسبی برای خود انتخاب کنیم. تشک خوشخواب تمام گزینه‌ های مورد ملاک شما را به خوبی پوشش می‌دهد و بسیار کاربردی و مناسب است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.