بهترین تشک خوشخواب

معرفی انواع تشک خوشخواب

مقدمه

با یک حساب ساده و سر انگشتی به راحتی می‌توانید بفهمید که ما انسان‌ها چیزی حدود یک سوم عمر خود را در خواب به سر می‌بریم. پس علاوه بر اینکه که به پوشاک و مبلمان منزلمان اهمیت می‌دهیم، باید حتماً تشکی که مدت زمان زیادی روی آن می‌خوابیم را با حساسیت بالایی انتخاب کنیم. نمایندگی خوشخواب اصفهان این مشکل را برطرف کرده است، زیرا با ارائه بهترین تشک‌های خوشخواب به شما توانسته است مشکل پیدا کردن یک تشک خوب را برای شما برطرف کند. در این مقاله به معرفی انواع تشک خوشخواب و نحوه انتخاب بهترین آن ها، توضیح می‌هیم.

عوامل موثر در انتخاب تشک خوب

داشتن یک خواب خوب به عوامل بسیار زیادی وابسته است. این عوامل شامل: نور مناسب، دمای اتاق و آرامش فکر و خیال می‌باشند. این عوامل یکی از اساسی‌ترین موارد استفاده از یک تشک خوب و راحت است، زیرا در صورتی که در طول شب خواب راحتی نداشته باشید، قطعا طی روز با مشکلاتی مانند سردرد کلافگی و در نتیجه بازدهی پایین در امورات خود مواجه خواهید شد. پس انتخاب یک تشک خوب علاوه بر این که باعث بهبود کیفیت خواب شما می‌گردد، آرامش و راحتی را هم برای شما به ارمغان خواهد آورد.

معرفی انواع تشک خوشخواب

تشک خوشخواب چیست؟

تشک‌های خواب اصولا به تش‌ های زمینی و تشک‌های تختی تقسیم می‌گردند. در کشور ما به تشک‌هایی که روی تخت قرار می‌گیرند، تشک خوشخواب می‌گویند. این تشک‌ها از نظر ویژگی، باید حتماً یک تشک بادوام، از نظر جنسی نرم راحت و همچنین اندازه مناسبی داشته باشند. پس برای خرید آن بهتر است، بهترین برند آن را مورد استفاده قرار دهید. تشک رویا اصفهان یکی از بهترین برندهای تشک خوشخواب در سطح اصفهان است، که با خرید از این برند می‌توانید خواب خوبی را تجربه کنید. تشک‌های خوشخواب در انواع تشک فلزی و تشک طبی در بازار موجود هستند، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تفاوت تشک طبی با طبی فنری، می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

مقاله پیشنهادی : فرق تشک طبی با طبی فنری

بهترین تشک خوشخواب

در این نمایندگی‌ها انواع مدل‌های متعدد از تشک‌های خوشخواب عرضه می‌شود، که در ادامه می‌خواهیم به چند مورد از آنها اشاره کنیم. اگر شما هم به دنبال تشک خوشخواب هستید، اما هیچ اطلاعاتی در مورد انواع ندارید پس از ادامه مطلب غافل نشوید.

  • تشک خوشخواب فنری متصل

یکی از تشک‌هایی که کارخانه‌ی تولید تشک رویا در اصفهان تولید می‌کند، همین تشک فنری متصل است. با به کاربردن فنرهای متصل در این نوع  تشک، موجب نرم شدن آن گردیده که برای هر فردی اعم از کودک تا بزرگسال خواب لذت بخشی را به ارمغان می‌آورد. اما پس از مدتی استفاده از این نوع تشک ممکن است، فنرها انحراف پیدا کرده و دچار اصطکاک شوند. همین امر موجب تولید صدا خواهد شد. از عیوب دیگر تشک‌های دونفره، می‌توان به انتقال نیرو با حرکت یکی از افراد به دیگری اشاره کرد.

تشک خوشخواب فنری

  • تشک خوشخواب فنری منفصل

بعد از اینکه معایب تشک‌های فنری مشخص گردید، بسیاری از تولیدکنندگان به فکر رفع این مشکل پرداختند. آنها با طراحی تشک فنری منفصل بسیاری از مشکلات تشک فنری متصل را برطرف کردند. پس در این مدل تشک فنرها را از هم جدا چیدند، تا با اصطکاک به یکدیگر صدایی تولید نشود. تشک‌های فنری مفصل دارای خاصیت طبی آنتی باکتریال و ضد حساسیت هستند، که نسبت به تشک فنری از قابلیت‌های بهتری برخوردار می‌باشند. برند تشک رویا اصفهان یکی از شرکت‌هایی است که در ایران به تولید تشک‌های خوشخواب می‌پردازد.

  • تشک خوشخواب بادی

از دیگر تشک‌های خوشخواب می‌توان به تشک‌های بادی اشاره کرد. این تشک یک محصول بسیار ساده و قابل جابجایی می‌باشد. تشک‌های بادی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند، تشک‌هایی هستند که درون  آنها با هوا پر می‌شود و روی آن فوم و الیاف قرار می‌دهند. اما یکی از بهترین مزایای این تشک، تنظیم مقدار و میزان فشار هوای درون آن است. یعنی بر اساس نرم یا سفت بودن آن می‌توانید هوای درون تشک را کم یا زیاد کنید. علاوه بر این مزیت‌ها، تشک‌های بادی دارای تهویه بسیار مناسب هستند. این تهویه در فصل تابستان و زمستان با مطبوع کردن دمای تشک، خواب راحتی را برای شما رقم می‌زند.

تشک خوشخواب بادی

  • تشک خوشخواب مموری فوم

این نوع تشک که جدیدا در بازار ما به چشم می خورد، یکی از محبوب‌ترین تشک‌های مورد استفاده در نمایندگی‌ خوشخواب اصفهان به حساب می‌آید. تشک مموری فوم در ترکیبات ساخت خود از مواد ویسکوالاستیک استفاده کرده است. این مواد بسیار به دما حساس می‌باشند و از نظر قیمتی ماده‌ی گران قیمتی هستند. همین گران بودن موجب افزایش قیمت تشک خوشخواب اصفهان شده است. شکل تشک نسبت به مقدار وزن وارده به آن تغییر خواهد کرد. در نتیجه این تشک به عنوان یک ابزار کمک کننده در بهبود دردهای مفاصل مورد کاربرد قرار می‌گیرد. تشک مموری فوم مشکلات تشک‌های دیگر نظیر انتقال انرژی با غلت زدن به کاربر کناری را برطرف کرده است. همچنین انتقال فشار روی تشک در هر قسمت بدن فرد متفاوت می‌باشد.

  • تشک خوشخواب لاتکس

بسیاری از افراد با شنیدن نام لاتکس تصور می‌کنند که جنس آن از پلاستیک و قاعدتاً گرم و غیر قابل استفاده می‌باشد. اما یکی از با دوام‌ترین و منعطف‌ترین تشک‌ها در بین برند تشک‌های رویال، همین تشک‌های لاتکس در اصفهان می‌باشد. زیرا این تشک‌ها مانند مموری فوم‌ها فشار وارده به بدن انسان را به صورت یکسان برقرار می‌کنند. پس فرد هیچگونه احساس دردی در ناحیه کمر نخواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های بارز این نوع تشک به ضدباکتری بودن و عدم تولید صدا و ارتعاش می‌توان اشاره کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.