ویژگی های کالای خواب

ویژگی های کالای خواب

آشنایی با ویژگی های کالای خواب

بعد از معرفی کالای خواب اکنون نوبت به معرفی و آشنایی با ویژ گی های مخصوص هر کالا آشنا شوید تا بتوانید به راحتی یک کالای عالی و با کیفیت انتخاب کنید. نوعی تشکی که از فروشگاه اینترنتی کالای خواب اصفهان خریداری می کنید، می تواند در کیفیت خواب شما تاثیر بسیار زیادی بگذارد. از این جهت به شما عزیزان توصیه می کنیم بهترین مدل های تشک را از نظر نرمی، ابعاد، انعطاف پذیری را برای تخت خود خریداری کنید. در ادامه درباره ویژگی های مهم کالای خواب بیشتر توضیح می دهیم.

ویژگی های یک تشک عالی

جنس:

تشک استاندارد دارای ویژگی های خاصی است و معمولا با یک لایه نازک از جنس ابریشم،پلی استر و یا کتان است و داخل تشک از پنبه،فوم،پرز های صنعتی فرش و… تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید تشک

فضا:

فضایی که یک تشک اشغال می کند بسیار مهم است سعی کنید تشک را بر اساس قد،وزن و سن و فضای اتاقتان تهیه کنید چون اگر تشک استاندارد نباشد.آرامش را از شما سلب خواهد کرد.

راحتی:

یک تشک استاندارد و عالی نباید زیاد سفت باشد.که انحناء کمر از بین برود و یا خیلی نرم که کمر دچار انحناء بشود.پس یک تشک عالی و خوب باید دارای راحتی مناسب باشد.تا احساس راحتی در آن داشته باشید.

آشنایی با ویژگی های کالای خواب

دوام:

برای اینکه یک تشک خوب و با کیفیت داشته باشید باید هزینه بالاتری خرج کنید.تشکی که در آن مواد با کیفیت به کار رفته است دارای دوام و کیفیت بیشتری است.

ویژگی های یک بالشت عالی

یک بالش طبی خوب و استاندارد دارای ویژگی های خاصی است که در سلامت گردن و ستون مهره ها بسیار مهم است.اگر در انتخاب بالشت دقت نداشته باشید ممکن است صدمات جبران ناپذیری به شما وارد می شود. برای خرید بالش طبی رویا و استاندارد، می توانید به فروشگاه تشک رویا مراجعه کنید.

ویژگی‌های بالش استاندارد

انتخاب یک بالش مناسب و استاندارد بسیار حائز اهمیت است و در سلامتی بدن نقش موثری دارد. بی‌دقتی در انتخاب بالش می‌تواند موجب بروز بیماری و مشکلات جدی برای افراد گردد.

ویژگی های یک بالشت عالی

نکاتی که باید در انتخاب یک بالشت به آن دقت داشته باشید؛

شکل:

شکل ظاهری بالشت باید طوری باشد که گودی گردن و کتف و شانه را پوشش دهد.و درهنگام استراحت احساس راحتی داشته باشید.

محتوا:

محتوای داخل بالشت باید نرم و قابل انعطاف باشد،مرغوب ترین و عالی ترین محتوا برای یک بالشت پنبه و پر می باشد.بهترین عامل برای تشخیص یک بالشت خوب فرو رفتن گردن در آن است.

ارتفاع:

ارتفاع یک بالشت ایده آل معمولا بین 10 تا 15 سانتی متر است.و بهترین زمان برای تعویض یک بالشت آخر هر سال است و حتما هرسال یکبار بالشت خود را تعویض کنید تا دچار بیماری های عفونی و قارچی نشوید.

معرفی بهترین جنس کالای خواب

بعد از معرفی ویژگی های منحصر به فرد یک کالای خوب نوبت به انتخاب جنس پارچه کالای خواب می رسد ،جنس کالای خواب یکی از مهم ترین نکته ها در انتخاب کالای خواب است،به علت بروز حساسیتبعضی از افراد به جنس های مختلف پارچه

پنبه

پنبه یکی از پرطرفدارترین پارچه ها برای کالای خواب پارچه با جنس پنبه است.پنبه از نظر دوام نسبت به پارچه های دیگر بادوام تر و از بروز حساسیت جلوگیری می کند.

معرفی بهترین جنس کالای خواب

ابریشم

ابریشم یک از پارچه های لوکس و گران قیمت است که از پیله کرم ابریشم به دست می آید .لطافت استفاده از پارچه ابریشم در استفاده از رو بالشتی وصف ناشدنی است.

کتان

پارچه های کتان یکی از پارچه های است که نسبت به دیگر پارچه ها زود چروک می شود اما اگر این نقص پارچه کتن را نادیده بگیریم.پارچه کتان مناسب فصل تابستان است و گرمای بدن را دفع می کند.

پارچه های ترکیبی

پارچه های ترکیبی پارچه های هستند که ازترکیب نخ های پنبه ای و پلی استر تهیه می شود.وجود پلی استر در این پارچه ها باعث می شود پارچه چروک نشود.و وجود پنبه باعث خنک نگه داشتن پارچه می شود.ویژگی منحصر به فرد پارچه های ترکیبی نسبت به پارچه های دیگر دوام آنها می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.