رابطه خروپف با بالشت طبی

مقدمه

خروپف یکی از موارد عادی بین بزرگسالان می باشد که ممکن است عواملی منجر به آن شود. با فهمیدن علت خروپف و انجام تغییرات مربوطه می توانید از خروپف جلوگیری کنید.

دلایل خروپف

در اثر عبور هوا از کنار بافت گلو و بینی، لرزش در این بافت ایجاد خواهد شد. هنگامی که خواب هستید در اثر عبور هوا از بخشی از راه های تنفسی، لرزش ممکن است قوی تر شده و منجر به صدای بیشتری شود.

بر اساس اعلام محققان انگلیسی مشکلات خواب، نزدیک به 45 درصد افراد بالغ گاهی اوقات خروپف می کنند. برای توقف این نوع از خروپف تنها احتمالا کافی است کمی از وزن خود را کم کنید یا در بیشتر اوقات تنها وضعیت خواب خود را تغییر بدهید.

مورد اول زمانی اتفاق می افتد که فرد بر اثر گیر کردن جسمی پشت گلو نفسش قطع می شود و مورد بعدی زمانیست که مغز دستور تنفس به فرد را نمی دهد. هر دو نوع باعث خروپف، بی خوابی، بیدار شدن با سردرد یا گلودرد، کوفتگی، نفس تنگی و خستگی می شود. بالش های ضد خروپف به حل بعضی از این مشکلات کمک می کند. در زیر به فواید این بالش ها خواهیم پرداخت.

فواید بالش های ضد خروپف و چگونگی کارکرد آن

بالش های ضد خروپف راه جریان هوا در بدن شما را باز نگه می دارد. همچنین پوزیشن سر و گردن شما را تنظیم می کند و تحریکات گلو که در اثر تنفس ایجاد می شود را کاهش می دهد. کاهش میزان خروپف کیفیت خواب را افزایش می دهد.

زمانی که این بالش ها را با عمل های جراحی و دستگاه های پیشرفته مقایسه می کنیم، این بالش ها گزینه امن تری می باشند. برای خرید بالش های استاندارد بهتر است به بهترین مراکز فروش بالش طبی در اصفهان مراجعه کنید.

یکی از چیزهایی که باید در مورد این بالش ها به یاد داشته باشید، این است که این بالش ها تنها به کاهش خروپف کمک می کند نه علت ایجاد آن. اگر این بالش برای شما کارآمد نبود، پس مسئله شما کمی پیچیده است و نیاز به مشاوره دکتر دارید.

بالش های ضد خرو پف

بالش های مموری فوم

بالش های مموری فوم یا فوم حافظه وضعیت سر، گردن و شانه را در حالت مناسب قرار داده و از بالا تنه مراقبت می کند و خروپف را نیز کاهش می دهد.بالش طبی اصفهان

فاکتورهای مهم برای خرید بالش های ضد خروپف

1. مواد بکار رفته

این بالش ها از مواد متفاوتی ساخته می شوند، از پلی استر گرفته تا فوم. مواد بکار رفته در این بالش ها کیفیت و دوام این بالش ها را تعیین می کند. اگر استفاده بلند مدت از بالش را دارید، کیفیت و دوام بالا لازمه خرید یک بالش ضد خروپف است.

2. حالت (پوزیشن) خوابیدن

انتخاب شما در بالش های ضد خروپف باید مطابق با پوزیشن خوابیدن شما باشد. بالش های سه گوش یا کانتور مناسب کسانی است که به پشت می خوابند، در حالی که بالش های گردنی برای افرادی مناسب است که به پهلو می خوابند.

3. راحتی

برای بالشی که به شما حس راحتی در گردن، سرو کمر نمی دهد، نمی توان هیچ فاکتور دیگری مثل ساخت یا طراحی آن را در نظر گرفت. حتما راحتی کمر، سر، گردن و تسکین دردهای بدن را در نظر بگیرید.

4. مراقبت

در کنار کاهش خروپف، یک بالش ضد خروپف مناسب ویژگی های مراقبتی از سر، گردن و کمر را دارد. اگر بالشی این فاکتور را نداشت، بیشتر از فایده به شما آسیب می رساند.

5.  سایز

سایز بالش نیز حائز اهمیت است که باید با سایز تخت خوابتان نیز هماهنگ باشد. مسافرها نیز به بالش های کوچک تر نیاز داشته و غیر مسافران می توانند هر سایزی را انتخاب کنند. تنگی نفس در خواب، خروپف، و دیگر مشکلات در خواب می تواند به سلامت ذهن و جسم فرد آسیب برساند

شرکت رویا با استفاده از بهترین مواد و پارچه بالش طبی مختلف بر اساس شرایط افراد تولید نموده است

پروانه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.