چگونه تشخیص دهیم تشک باعث کمر درد

چگونه تشخیص دهیم تشک باعث کمر درد می شود

چگونه تشخیص دهیم تشک باعث کمر درد می شود

وقتی کمر درد به طور ناگهان بروز می کند، می تواند ناخوشایند و گیج کننده باشد.

در کارهای برنامه روزانه شما، چه چیزی باعث کمر درد شما می شود؟

پاسخ ممکن است در نوع تشک شما باشد.

تشک اصفهان به شما در برطرف کردن این موضوع مهم کمک می کند.

اما چگونه می توانیم تشخیص دهیم که تشک باعث کمردرد می شود یا خیر؟

 

چگونه تشخیص دهیم تشک باعث کمر درد

چگونه تشخیص دهیم تشک باعث کمر درد

 

دلایل زیادی برای کمردرد وجود دارد، بنابراین تشخیص اینکه منبع درد کمر چیست دشوار است. با این حال، برخی از سرنخ ها وجود دارد که باید به آنها توجه کنید تا ببینید آیا تشک شما در این امر دخالت دارد یا خیر.

اولین نشانه زمانی است که کمر درد شما بروز می کند. اگر کمر درد شما هنگام بیدار شدن از خواب شروع شود می توان این درد را به تشک ربط داد.

اما می توانید در طی 15-30 دقیقه کمر درد خود را از بین ببرید. این یک نشانه اصلی است که تشک شما بیشتر از این که باعث آرامش شما شود به شما آسیب می رساند.

همچنین، اگر می بینید که مرتباً بیشتر از خواب بیدار می شوید یا مشغول تکان خوردن و چرخیدن هستید و می خواهید بخوابید، این نیز باید یک نشانه برای مناسب نبودن تشک خواب شما باشد. حتی اگر مستعد کمردرد نیستید، باید به طور ایده آل تشک خود را هر هشت سال تعویض کنید.

 

چگونه تشخیص دهیم تشک باعث کمر درد

چگونه تشخیص دهیم تشک باعث کمر درد می شود

 

چگونه یک تشک خوب برای خود انتخاب کنیم

هرکس تنظیمات خواب متفاوتی دارند، که می تواند یافتن تشک مناسب را دشوار کند. شما ممکن است به دنبال یک تشک خیلی سفت یا خیلی نرم باشید.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید تشک

اما باید بدانید اگر تشک خیلی سفت باشد، نقاط فشار شما را تحت فشار قرار داده و باعث عدم انطباق می شود. و اگر تختخواب بیش از حد نرم باشد، به بدن شما اجازه می دهد تا هنگام خوابیدن در تخت فرو برود و باعث بد حالت شدن بدن شود، که می تواند منجر به درد شود. تشک مناسب باید باعث شود شما احساس کنید در هوا شناور هستید.

شرایط مالی ممکن است در حال حاضر دشوار باشد ، اما باید در سرمایه گذاری روی یک تشک خوب فکر کرد. به این فکر کنید ، شما باید هر شب 7-9 ساعت روی تشک خود بگذرانید ، که آن را به یک مبلمان مهم تبدیل می کند. شما می خواهید به جای صرفه جویی و خرید تشکی که برای بدن شما مناسب نیست ، در کاری سرمایه گذاری کنید که خواب بهتر داشته باشد.

 

چگونه تشخیص دهیم تشک باعث کمر درد

چگونه تشخیص دهیم تشک باعث کمر درد می شود

با متخصص کمر مشورت کنید

این یک ایده بسیار عاقلانه است که قبل از رفتن به خرید تشک، یک تنظیم کننده سلامتی را از متخصص طب جراحی خود بگیرید. این می تواند به تسکین درد کمک کند و به شما کمک کند تا هنگام خواب حالت بدن و پشتیبانی بهتری داشته باشید.

همچنین در مورد وضعیت خواب و توصیه هایی برای تشک ها از متخصص طب جراحی خود راهنمایی بخواهید. متخصص کایروپراکت شما نه تنها متخصص کمر است ، بلکه احتمالاً توصیه های زیادی را از بیماران خود که از کمر درد ناشی از تشک رنج می برند شنیده است.

چه کاری می توان برای کمر درد انجام داد؟

تعویض تشک به احتمال زیاد معجزه کمر درد شما خواهد بود. همچنین می توانید یک برنامه کششی کوتاه را در روز خود اجرا کنید. هدف از انجام چند حرکت کششی قبل از خواب و بعد از بیدار شدن از خواب برای کمک به انعطاف پذیری ستون فقرات است.

همچنین، مهم است که یاد بگیرید چگونه در بهترین وضعیت ممکن بخوابید. بسیاری از متخصصان توصیه می کنند که برای حمایت از باسن و کمر به پهلو بخوابید. برخی از بالش ها می توانند باعث کاهش درد گردن و کمر در هنگام خواب شوند.

برای خواب های شیرین و جلوگیری از کمردرد در صبحگاه، تهیه یک تشک جدید را در نظر بگیرید. خواب امری ضروری و مفید برای بدن است، بنابراین مطمئن شوید که یک تشک تهیه می کنید که باعث بهبود خواب شما می شود.

 

چگونه تشخیص دهیم تشک باعث کمر درد

چگونه تشخیص دهیم تشک باعث کمر درد می شود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.