عوامل موثر بر قیمت تشک

دلایل تفاوت قیمت مدل و برندهای مختلف تشک چیست؟

مقدمه

تشک یکی از مهمترین قسمت اتاق خواب می باشد که با توجه به شرایط بدنی هر فرد باید انتخاب و خریداری شود. با انتخاب بهترین نوع تشک موجود در بازار بسته به فرم بدنی خود، می توانید خوابی راحت داشته باشید. برخی از تشک ها به دلیل نوع متریالی که دارند، در صورت استفاده می توانند باعث ایجاد کمردرد در افراد شوند. برای این که بتوانید بهترین مدل تشک موجود در بازار را خریداری کنید، باید مشخصات فنی، اندازه و ضخامت تشک، نوع پارچه، برند و قیمت آن را بررسی کنید. اگر قصد خریداری تشک خواشخواب را از بهترین فروشگاه اینترنتی کالای خواب اصفهان را دارید، می توانید در این وب سایت انواع تشک های فنری، اسفنجی و ضدآب را مشاهده کرده و پس از مطالعه مشخصات هر یک از آن ها، بهترین تشک را سفارش دهید. ما در این مقاله قصد داریم درباره عوامل موثر بر قیمت تشک توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بررسی عوامل موثر بر قیمت تشک

در زمان خرید تشک با قیمت های متفاوتی در بازار روبه رو خواهید شد. برای این که بتوانید بهترین نمونه های تشک طبی را برای تخت خود خریداری کنید، باید درباره انواع برند، نوع جنس، اندازه و ضخامت، مدل آن اطلاعاتی داشته باشید. به شما عزیزان توصیه می کنیم حتما برای خرید، معتبرترین مرکز فروش تشک طبی اصفهان را که درباره اصالت محصولات آن اطمینان دارید، انتخاب کنید.

بررسی عوامل موثر بر قیمت تشک

انتخاب تشک های بی کیفیت علاوه بر این که طول عمر بسیار کمی دارند، می توانند آسیب های جسمانی متعددی را به بدن شما وارد کنند. خوابیدن در تشک و تخت های غیراستاندارد می تواند باعث کمردرد در شما شود. برخی از متریال هایی که در تشک های بی کیفیت استفاده می شوند، ممکن است حساسیت های پوستی را برای افراد ایجاد کنند. برای داشتن یک خواب راحت و در آرامش، می توانید بهترین برندهای تشکی که در بازار موجود هستند را انتخاب کنید. در زمان خرید تشک برای تخت خود علاوه بر قیمت به مشخصات فنی آن ها نیز توجه کنید.

در ادامه درباره انواع عوامل موثر بر قیمت تشک توضیح می دهیم:

جنس تشک

نوع مواد اولیه مورد استفاده در ساخت تشک، تاثیر زیادی بر قیمت خرید تشک دارند. تشک ‌های ساخته شده از مواد با کیفیت با ویژگی ‌های خاص، ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند. برندهای مشهور معمولا از مواد با کیفیت و تکنولوژی پیشرفته استفاده می ‌کنند.

  • لاتکس (Latex): تشک‌ های لاتکس معمولا لطیف، انعطاف ‌پذیر و دارای خصوصیات ضدباکتریال و ضدآلرژی هستند.
  • حافظه فرم (Memory Foam): این جنس از مواد پلی‌ یورتان ساخته شده اند و بسته به فرم بدن انسان می توانند شکل بگیرند.
  • اسپرینگ (فنری): تشک ‌های اسپرینگ از سیستم فنرهای فلزی یا پیشرفته ساخته شده‌ اند که می تواند باعث راحتی تشک شوند، این نوع تشک‌ ها معمولا ساختار تهویه مناسبی دارند.
  • هیبرید (Hybrid): تشک‌ های هیبرید ترکیبی از مواد مختلف مانند لاتکس، حافظه فرم و فنرهای فلزی هستند.
  • پلی‌ فوم (فوم پلی ‌یورتان): تشک‌ های پلی ‌فوم از فوم پلی ‌یورتان ساخته شده ‌اند و معمولا قیمت مقرون به صرفه ای دارند.
  • تشک‌ های خنک کننده (Cooling Mattresses): برخی از تشک‌ ها از مواد خاصی برای مدیریت حرارت و خنکی در طول خواب استفاده می ‌کنند.
  • فایبرگلاس (FiberGlass): برخی از تشک‌ ها از فایبرگلاس برای ایجاد ساختار مقاوم  در تشک ها استفاده می ‌کنند.

هنگام انتخاب تشک، مهم است که به نیازهای خواب و ترجیحات فردی خود توجه داشته باشید. در میان انواع تشکی که در بالا به آن اشاره کردیم، تشک های فرم دار به دلیل نوع متریالی که دارند، گران تر هستند.

جنس تشک

اندازه، سایز و ضخامت تشک

تشک ‌ها در اندازه‌ های مختلفی تولید می‌ شوند، از تشک‌ های تک نفره تا تشک‌ های دونفره و حتی بزرگتر. اندازه تشک به میزان مواد مصرفی، هزینه تولید بستگی دارد. هر چقدر ابعاد و سایز تشک بیشتر باشد، به طبع قیمت خرید آن ها نیز افزایش می یابد.

ضخامت تشک یکی از ویژگی‌ های مهم آن است و معمولا با افزایش ضخامت، مقدار مواد مصرفی نیز در آن ها افزایش می ‌یابد. تشک ‌های ضخیم‌ تر معمولا قابلیت پشتیبانی بیشتری دارند، اما در عین حال قیمت خرید آن ها نیز بیشتر است. ضخامت تشک را بسته به ابعاد تخت خود انتخاب کنید. باور بر این که هرچقدر ضخامت تشک بیشتر باشد، کیفیت آن نیز بیشتر می شود، تصوری کاملا اشتباه است. انتخاب نادرست ضخامت و سایز تشک می تواند مشکلات متعدد جسمانی از جمله کمردرد، دردهای مفاصل، سردرد و غیره را برای شما ایجاد کند.

برند تشک

مدل‌ های تشک موجود در بازار متنوع هستند و به تناسب نیازها و ترجیحات هر فرد ممکن است انتخاب شوند. در میان انواع برندهای معروفی که در بازار موجود هستند، تشک رویا به دلیل کیفیت و محصولات متنوعی که در سایز و ابعاد مختلف به فروش می رساند، امروزه افراد زیادی علاقه مند به خریداری این نوع برند تشک هستند. ما به عنوان یکی از نمایندگی تشک رویا، مفتخر هستیم انواع تشک های فنری و اسفنجی را با تضمین کیفیت و قیمت بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با تنها یکبار استفاده از تشک های رویا می توانید متوجه تفاوت این نوع تشک با سایر برندهای دیگر تشک موجود در بازار شوید.

برند تشک

پارچه تشک

نوع جنس پارچه تشک در قیمت خرید و میزان کیفیت تشک بسیار تاثیرگذار می باشد. نوع پارچه ‌ای که برای تشک استفاده می‌ شود، نقش مهمی در راحتی و کیفیت خواب دارد. پارچه تشک ممکن است از مواد مختلفی ساخته شوند و هرکدام ویژگی‌ ها و خصوصیات خاص خود را داشته باشند.

بهترین پارچه برای شما به میزان ترجیحات شخصی، نیازهای فصلی و حساسیت‌ های پوستی شما بستگی دارد.

سخن پایانی درباره علت تفاوت قیمت تشک

ما در این مقاله سعی کردیم درباره عوامل موثر بر قیمت تشک توضیح دهیم. تشک های درجه یک با مواد مرغوب و در ابعاد استاندارد تولید می شوند. شما عزیزان باید بسته به فرم بدنی خود و ابعاد تخت، بهترین نوع تشک موجود در بازار را خریداری کنید. تشک های غیراستاندارد اغلب ارزان قیمت هستند، با این وجود استفاده از این نوع محصولات می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به بدن شما وارد کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.