تاثیر بالشت استاندارد بر سلامتی

تاثیر بالشت استاندارد بر سلامتی

حفظ سلامتی جسم و روح این روزها دغدغه ی بسیاری از افراد است و به مساله ایی چالشی تبدیل شده است و مردم برای حفظ سلامتی و جلوگیری از بیماری ها از روش های مختلفی استفاده می کنند .

با توجه به اینکه انسان درطول شبانه روز نیاز به استراحت دارد ومیانگین از 24 ساعت شبانه روز حدود 8 ساعت را به خواب کافی و مفید نیاز دارد تا انرژی او برای فعالیت های روزانه احیا شود ،قطعا نیاز به یک بالشت استاندارد و خوب و تشکی که قرار است بر روی آن استراحت کند برای خواب لازم است در صورتی که برای خواب از بالشت و تشک نامناسب استفاده شود عوارضی برای بدن دارد که اگر به موقع درمان انجام نگیرد عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت .

از این رو استفاده از بالشت مناسب و تشک استاندارد برای خواب توصیه می شود .

در فروشگاه های مختلف، ما شاهد فروش بالشت های متفاوت هستیم که تشک رویا از این قاعده مستثنی نبوده و توانسته است انواع بالشت از لحاظ سفتی و نرمی و بلندی و کوتاهی متناسب با شرایط سن وسال و سرو گردن افراد تولید کند.

برای خرید یک بالشت استاندارد در وهله ی نخست آگاهی از اینکه داخل بالشت با چه چیزی پر شده است ، جنس پارچه ی بالشت چگونه است و آیا بالشت از طول و عرض استانداری برخوردار است یا خیر حیاتی است .

 

بالشت خوب بالشتی است که زمانی که از خواب بیدار شدید احساس گردن درد و خستگی بر شما غالب نباشد بالشت خوب باید بتواند گودی گردن را پر کند. محتویات بالشت بسیار مهم است و بهترین محتوا برای یک بالشت باید به صورتی باشد که قابل انعطاف باشد و حالت گردن و سر را به خود بگیرد .

با توجه به اینکه بسیاری از افراد نسبت به محتویات بالشت حساس هستند لازم است که از محتویاتی که ضد آلرژی هستند استفاده شود .نکته ی که باید به آن اشاره کرد این است که بالشت ها هم دارای تاریخ مصرف هستند و نباید از یک بالشت در مدت زمانی طولانی استفاده کرد، چرا که نه تنها حالت و فرم اولیه خود را از دست می دهد بلکه محلی برای تجمع انواع قارچ ها و باکتری ها می شود که در مجموع انواع آلرژی ها و حساسیت ها را برای فرد به وجود می آورد پس چنانچه از عمر بالشت شما گذشته است لازم است برای جلوگیری از عواقبی که ممکن است داشته باشد و باعث گردن درد و خستگی و مشکلات دیگر شود بالشت خود را تعویض کنید .

بالش رویا

شرکت تشک رویا در کنار محصولات خود 3 مدل بالش رویا نیز به بازار عرضه کرده است:

  1. بالش رویا سوپر پلاس
  2. بالش رویا 1
  3. بالش رویا 2 (توقف تولید)

ابعاد تمامی این بالش ها استاندارد بوده و 50*70 سانتیمتر است. مزیت بالای بالشتهای رویا  دیواره دار بودن آن  که تاثیر مستقیم در راحتی سر و گردن روی بالشت و سر نخوردن از زیر سر میباشد

1- بالش سوپر رویا

بالش سوپر رویا بهترین بالش عرضه شده توسط شرکت رویا است. داخل این بالش 1800 گرم الیاف میکروفایبر پر شده است. ابعاد این بالش نیز 50*70 سانتیمتر بوده و پارچه رویه آن 100% پنبه است.

این مدل بالشت بشتر جهت استفاده آقایون میباشد.

2- بالش رویا 1

بالش رویا 1 نیز مانند بالش سوپر رویا از الیاف میکروفایبر پر گردیده است اما وزن الیاف به کار رفته در آن 1400 گرم است. ابعاد این بالش نیز 50*70 بوده و پارچه رویه آن 100% پنبه است.

3- بالش رویا 2

این بالش یک بالش میان رده است و در دسته Medium قرار می گیرد. در داخل این بالش 50*70 سانتیمتر 900 گرم الیاف بال فایبر استفاده شده است.رویه این بالش نیز 100% پنبه است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.