چگونگی نگهداری از تشک

چگونگی نگهداری از تشک

زمانی که ما تقریبا حدود 7 ، 8 ساعت از عمر خود را درخواب می گذرانیم  لازم است از یک خوشخواب استفاده کنیم چرا که کیفیت خواب بسیار مهم است و با سلامتی جسم و روح ما ارتباط مستقیم دارد و باید آن را بسیار جدی گرفت حال  با توجه به اینکه این روز ها مشغله ها و درگیری ها زیاد شده است.

کیفیت یک خواب خوب می تواند بر روی بدن بسیار تاثیر گذار باشد و هنگامی که یک خواب خوبی داشته باشیم قطعا انرژی و انگیزه ی بالایی برای فعالیت خواهیم داشت . یکی از مهم ترین فاکتورهایی که بر روی خواب تاثیر زیادی خواهد گذاشت استفاده از یک تشک استاندارد و با کیفیت است که در تسکین درد های ستون فقرات و کمر درد تاثیر گذار است .

تشک رویا قصد دارد شما را در این مقاله با چگونگی نگهداری از تشک آشنا کند با ما همراه باشید .

جنس و نوعی که یک تشک  دارد با طول عمر آن رابطه ی مستقیمی خواهد داشت  ، هم چنین نوع کاربری که تشک دارد و اینکه مختص کودکان است یا بزرگسالان در طول عمر آن موثر است . رعایت وزن و شرایط خواب افراد مثل سن وسال و فیزیک بدن در انتخاب تشک باعث افزایش عمر تشک و خواب راحت می گردد.

ولی می توان با نگهداری درست از تشک ها عمر آن ها بالا برد .

به مرور زمان تشک  شما ممکن است پر از گرد و غبار ، آلودگی و حتی پوست های مرده ی بدن شما شود که لازم است شما چند وقت یکبار با سری های مخصوص جارو برقی این گرد و غبار و آلودگی ها را بر طرف کنید .
هم چنین لازم است هرز از گاهی تشک خود را سر و ته کنید و اگر از تشک دو نفره استفاده می کنید،می توانید بر روی تشک های خود ضربه های آرام بزنید

.با استفاده از محافظ دیگر تشک شما لکه به خود نمیگیرد و خیلی راحت می توانید این کاور و محافظ را تمیز کنید هم چنین تشک شما ظاهر خود را هم حفظ خواهد کرد .

فنرهایی که برای تشکها تعبیه شده حساس بوده و نسبت یه ضربه های محکم و پریدن و نشستن طولانی در لبه های آن ممکن است دچار صدمه شوند  پس اجازه ندهید کودکان با پریدن بر روی تشک ها باعث آسیب دیدن فنر های تشک شوند .

هنگام خرید تشک حتما دقت کنید که عرض تشک شما متناسب با تختان باشد چرا که خرید تشکی که با عرض تخت شما هم خوانی نداشته باشد کاری اشتباه است چرا که باعث می شود تشک شما بر روی سطح تخت حرکت کند و به مرور زمان  تشک شما دچار ساییدگی و پارگی شود .
اگه تشک شما دچار لکه شد بهتر است بعد از اینکه آن را با شستشو کننده تمیز کردید با استفاده از یک سشوار سریعا آن را خشک کنید چرا که رطوبت می تواند باعث از بین رفتن تشک شما شود و اگر تشک شما دارای کاور است چند وقت یکبار آن را از کاور در بیاورید و در معرض تابش نور خورشید قرار دهید تا میکروب زدایی شود

رعایت این نکات ساده می توان عمر تشک شما را بالا ببرد .

با توجه به مزیت های زیادی که تشک دارد  تشک رویا در اصفهان با استقبال زیادی از سمت خریداران رو به رو است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.