بهترین تشک برای افراد سنگین وزن

ایده های دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب کوچک

استفاده از بافت و قالیچه های نرم

اولین قدم برای ایجاد یک اتاق خواب دنج، استفاده از پارچه های بافت نرم می باشد. هیچ حدی برای استفاده از پارچه های با بافت نرم وجود ندارد. از این پارچه ها می توانید در پرده ها، بالش طبی، ملحفه و روتحتی و روکش صندلی و یا حتی پارچه های تزئینی استفاده نمایید. با انتخاب بالش مناسب می توانید کیفیت خواب و راحتی خود را بالاتر ببرید.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک

استفاده از چوب

استفاده از چوب در اتاق خواب، در سقف و دیوار و اجزای اتاق خواب، حس خوبی از طبیعت به شما هدیه خواهد داد. در صورتی که بودجه شما برای دکور کردن اتاق کم است، به جای استفاده از چوب در تمام اتاق می توانید از وسایل چوبی کوچک استفاده کنید. وسایل کاربردی چوبی که اتاق شما را زیباتر و گرم تر جلوه خواهند داد.

استفاده از روشنایی مناسب

با استفاده از روشنایی مناسب می توانید گرمای اتاق خواب خود را بیشتر کنید. در فصل سرما شومینه روشن همه را به اتاق شما دعوت می کند. اما متاسفانه در اتاق کوچک به طور معمول نمی توان از شومینه استفاده نمود بنابراین می بایست با استفاده از چراغ ها و لامپ هایی با تناژ رنگی زرد و نارنجی و ایجاد نور بهینه دیگران را به اتاق خواب خود دعوت نماییم. از نور زیاد در اتاق کوچک خود استفاده نکنید چون ممکن است آزاردهنده باشد و در خواب شما اختلال ایجاد نماید. ایده دیگر استفاده از شمع در اتاق خواب می باشد که گرما و نور طبیعی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

استفاده از روشنایی مناسب

استفاده از مبلمان و اثاثیه با لبه نرم

برای ایجاد یک اتاق خواب دنج می بایست از اثاثیه با گوشه ها و بافت نرم استفاده نمایید. بدین ترتیب اثاثیه شما نیز در ایجاد یک محیط گرم و راحت تاثیرگذار خواهد بود.

استفاده از رنگ های زیبا

استفاده از رنگ های تند و الگوهای شلوغ برای یک اتاق خواب کوچک توصیه نمی شود. رنگ های خنثی، نظیر سفید، و رنگ های طبیعت برای ایجاد یک اتاق خواب دنج ایده آل هستند. استفاده از رنگ های گرم، راحتی را به هر اتاق خواب کوچکی هدیه خواهند داد. استفاده از حصیر، پارچه های بافته شده و فلزات برنجی حس دلپذیری را انتقال می دهد.

استفاده از رنگ های زیبا

استفاده از تشک راحت

یک اتاق خواب گرم و دلپذیر به یک تشک راحت و با کیفیت نیاز دارد. با بهره بردن از این موارد خوابی راحت و با کیفیت تجربه خواهید کرد. برای انتخاب تشک مناسب خود می توانید از انواع تشک طبی یا تشک فول ارتوپدیک ارائه شده توسط تشک رویا دیدن فرمایید و با انتخاب  تشک طبی فنری و  تجربه خواب بهتری داشته باشید. در صورتی که قصد خرید اینترنتی تشک در اصفهان را دارید، فروشگاه تشک رویا بهترین انتخاب برای شما می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.