آیا تشک دست دوم بخریم

آیا تشک دست دوم بخریم؟

آیا تشک دست دوم بخریم

آیا تشک دست دوم بخریم

موجودات میکروسکوپی (هیره) و میکروب های ناشی از گرد و غبار  و سلول های مرده پوست بدن انسان که در ملحفه، تشک، لحاف و روبالشی وجود دارد که بنابرنظر کارشناس بهداشت خانه  مردم اغلب بطور ناخواسته بر اثر آلودگی های موجود در رختخواب و ملحفه سبب ابتلا به بیماری هایی مانند آسم، آنفلوانزا و مسمومیت غذایی و واکنش آلرژیک شوند.

در اغلب موارد شما باید از تشک‌های کهنه دور بمانید. تشک‌ها به طور طبیعی چیزهایی مثل آلرژن و جانوران بسیار ریز حساسیت‌زا را از صاحب قبلی به خود جذب می‌کنند. همچنین خطر ساس هم وجود دارد. از این گذشته، تشک‌ها معمولا مطابق با شکل بدن صاحب قبلی و وضعیت خوابیدن او شکل می‌گیرند. بنابراین ممکن است در یک تشک دست دوم راحت نباشید.

به علت اینکه تشک به عنوان محصولی که در ارتباط مستقیمی با سلامت پوست و بدن دارد  و جز کالاهای بهداشتی  و شخصی محسوب میشود لذا توصیه میشود که در استفاده از تشک حتما از محافظ تشک  و ملحفه استفاده گردد برای از بین بردن این موجودات میکروسکوپی و میکروب ها باید اتاق خواب را مرتب جارو کرد، پنجره ها را باز گذاشت و ملحفه ها را مرتب با دمای 60 درجه در ماشین لباس شویی شست. .

لذا توصیه میشود  به علت رعایت بهداشت و حفظ سلامتی حتی الامکان از خرید تشکهای دست دوم و یا تشکهایی که از لحاظ مواد اولیه و مرغوبیت جنس آن اطمینان نداریم  خودداری نموده و در خرید تشک از نمایندگیهای معتبر و مارکهای معروف که استانداردها و گواهینامه های لازم را دارا هستند انتخاب نمود.

ما در نمایندگی تشک رویا  با ایجاد محیط مناسب جهت شما مشتریان گرامی اماده ارایه مشاوره در انتخاب بهتر تشک و محصولات خواب بهتر هستیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.