تخت باکس چیست

تخت باکس چیست؟

تخت باکس چیست ؟

تخت باکس چیست

باکس در واقع نوعی تخت است که طرحی ساده و شیک دارد . همخوانی باکس و تشک  طوری است که به نظر میرسد 2 عدد تشک روی هم هستند. در واقع از باکس ها برای طراحی ساده و کلاسیک استفاده میکنند. اکثر هتل ها نیز انواع باکس ها استفاده میکنند.

بدلیل اینکه سطح رویی باکس ها کاملا صاف است، بهترین انتخاب برای بالا رفتن طول عمر تشک است. چرا که وزن روی کل سطح باکس پخش شده و از دفرمه شدن تشک جلوگیری میشود .باکس ها انواع مختلفی دارند. ساده ترین آنها دارای یک روکش پارچه ای و اسکلت چوبی است.

در مدلهای از باکس ها برای جذاب تر شدن از چرم استفاده میشود. و در نهایت باکس های کشو دار و جک دار از جنس ام دی اف با رنگهای متنوع وجود دارد. باکس ها در اندازه های مختلفی وجود دارند. البته باید توجه داشت برای اندازه 180*200 از 2 عدد باکس 90*200 استفاده میشود .

به نسل جدیدی از تخت خواب هایی که از نظر ظاهری بسیار ساده و شیک و کاربردی هستند و بدون قید و بند و به صورت یک تکه ساخته می شوند تخت باکس یا تخت خواب گفته می شود.

تخت باکس ها به دلیل ظاهر ساده و حمل و نقل آسان، بسیار کاربردی است و به ویژه اکثر هتل داران چنین تخت خوابی را سفارش می دهند. تخت باکس در ظاهر بدین صورت است که انگار دو عدد تشک را روی هم قرار داده اند ولی در واقع چنین نیست و طراحی آن بدین صورت است. بهترین طراحی تشک های استاندارد و خوشخواب را می توانید از تشک رویا اصفهان خریداری کنید.

مزایای باکس تخت خواب نسبت به تخت خواب های قدیمی چیست؟

  • از باکس های تخت خواب برای طراحی دکوراسیون ساده و شیک می توان استفاده کرد.
  • قیمت تخت باکس ها نسبت به تخت خواب های قدیمی و چوبی پایین تر است.
  • به دلیل اینکه سطح باکس ها کاملا صاف است و وزن بدن بر روی کل باکس پخش می شود در نتیجه از دفرمه شدن تشک جلوگیری می کند.
  • استفاده از تخت باکس، عمر تشک را بین 30 تا 40 درصد افزایش می دهد.
  • باکس های تخت خواب دارای پایه های چرخشی هستند و به راحتی جابجا می شوند.
  • تخت خواب های قدیمی و سنتی پس از گذشت زمان دچار فرسودگی می شوند و به صدا می افتند و یا حتی دچار شکستگی می شوند در نتیجه استفاده از تخت باکس بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
  • از تخت باکس بیشتر در هتل استفاده می شد که امروزه به دلیل زیبایی و قیمت مناسب، بسیاری از طراحان و مشتریان از آن در منازل استفاده می کنند.
  • باکس ها در ابعاد دونفره و یک نفره و بسته به سلیقه مشتری قابل سفارش است.تخت باکس چیست
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.